Шановні друзі!
Стоматологію можна сприймати і як естетику, і як бізнес, але передусім має буди медицина. Можна створити клініку з дорогим ремонтом, укомплектувати брендовим обладнанням, але важливо, щоб пацієнт розумів: в медицині, і в стоматології зокрема, результат залежить виключно від рук фахівця, комбінації теоретичних та практичних навиків, що визначають рівень професіоналізму лікаря, якому Ви довіряєте своє здоров’я та свою посмішку.
Медицина – це не конвеєр, де пропорційно зростанню потоку пацієнтів можна знизити вартість послуг, а лікарі – не ресурс, якими їх інколи бачить власник-бізнесмен. Запорукою якісної стоматологічної допомоги є індивідуальний підхід до пацієнта, до вирішення кожної проблеми, керуючись виключно інтересами пацієнта, а не матеріальними благами лікаря. Також не повинно бути жодних он-лайн лікувань і консультацій – лише живе спілкування пацієнта з лікарем.
Звичайно, якісна стоматологічна послуга не може бути дешевою у зв’язку з високою ціною обладнання та витратних матеріалів, а також семінарів та практикумів, де вдосконалюються знання та навики, від яких залежать не тільки фізичне, але і психологічне здоров’я пацієнта. З іншого боку, навіть висока ціна послуги не гарантує якості – вона (якість) залежить від добропорядності лікаря і цілей, які ставить перед собою власник клініки. Шкалою якості можуть слугувати відгуки, рекомендації, відчуття та час.
З повагою, Головний лікар Собчак Олег Петрович.